سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرغ و تخم مرغ

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چطوری می توان از بلدرچین جوجه کشی کرد؟

    نظر

جوجه کشی از بلدرچین نیز مانند هر پرنده دیگری دارای اصول و قواعد خاص خود است. یعنی برای اینکه بتونید از تخم های بلدرچین جوجه کشی کنید اولا باید تخم های نطفه دار این پرنده رو پیدا کنید و دوما باید از یک دستگاه جوجه کشی مناسب و مخصوص بلدرچین ها استفاده کنید.

تخم های نطفه دار بلدرچین ها رو میتونید از فروشگاه های عرضه تخم های نطفه دار پرنده ها و یا بهتر که از خود پرورش دهنده های بلدرچین خریداری کنید. تخم ها حتما باید تازه باشند تا به خوبی تبدیل به جوجه شوند. چون که تخم ها هر چه قدر کهنه باشند احتمال  جوجه شدن آنها خیلی کمتر خواهد بود. 


دومین موردی که در جوجه کشی بلدرچین باید به اون توجه کنید، خرید یک دستگاه جوجه کشی مناسب برای تخم بلدرچین است. دستگاه های مختلفی در بازار وجود داره که هر کدام قیمت ها و کیفیت های مختلفی دارند. اما اینکه کدام دستگاه را برای جوجه کشی انتخاب کنید و چقدر برای این کار هزینه کنید در نتیجه نهایی تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت. 

برای اینکه بهتر با این موضوع و تکنیک ها و فوت و فن های جوجه کشی از بلدرچین آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما مقاله نحوه جوجه کشی از بلدرچین رو که توی این سایت معرفی کردیم مطالعه کنید تا اطلاعات شما در این زمینه خیلی خیلی بالا بره چرا که در موفقیت شما هم تاثیر زیادی خواهد داشت.